CGSOCIETY to portal zrzeszający grafików komputerowych. Niedawno z trójwymiarowych obrazów przedstawiających zwierzęta, stworzonych przez użytkowników ich portalu, wybrali dziesięć najbardziej wyjątkowych, które przedstawiamy poniżej.
Grafikę stworzono jako część kampanii na temat bekonu pod hasłem: "Lepszy bekon w wodzie niż woda w bekonie" – z czym faktycznie można się zgodzić. Użyte programy: Sculptris, Modo, Zbrush, Photoshop
Mały projekt stworzony w celu nauczania rzeźbienia za pomocą komputera. Prezentuje on rodzinę Deinotherium Giganteum, przodka naszych słoni. Zbrush, Maya, Arnold
W całości wykonane w technice CGI, opisywane w jednym z numerów 3DArtist Magazine. Twórca chciał stworzyć coś "lekkiego", organicznego, wybrał więc meduzy, które perfekcyjnie pasowały do tematu. Program: Modo
Prywatny projekt spoza codziennej pracy w ILM. W oparciu o wiele grafik referencyjnych autor tworzył twarz tak, by dawała poczucie życia i ekspresji. Pod względem gatunku szympansowi najbliżej jest do bonobo. Twórca starał się oddać jak najwięcej szczegółów typowego przedstawiciela tych małp. ZBrush, Maya
Pierwsza próba autora stworzenia zwierzęcia z dużą liczbą detali. Wybrał kameleona z powodu wielu szczegółów, zarówno przy modelowaniu/rzeźbieniu, jak i teksturowaniu. Maya, Octane, Mudbox, Knald, Photoshop
Autor zaintrygowany jest cudami natury, do których należą też orły jako symbol wolności, siły i wykraczania poza zasięg ludzkiego poznania. Grafika stworzona na okładkę 3D Artist magazine. Maya, XGen – pióra. ZBrush – rzeźbienie oraz podstawowy model piór Arnold – renderowanie Mari, Nuke, Photoshop.
Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?
Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą